Ispiši ovu stranicu
  

Nikolaj Rimski-Korsakov
ŠEHEREZADA

Koreograf     Leo Mujić
Asistent koreografa    Ilja Louwen
Scenograf     Dalibor Laginja
Kostimograf     Aleksandar Nošpal
Dizajn svjetla     Dalibor Fugošić   
Projekcija     Daniel Žeželj                            
Baletni majstor    Oxana Brandiboura
Asistentica scenografa     Aleksandra Ana Buković


Šeherezada (Ironi-ja) – Marta Kanazir
Kralj Šahrijar (Strast) – Balazs Baranyai
Dunjazada (Mudrost; Šeherezadina sestra) – Paula Rus
Šahzeman (Ljubav i Dželat; Kraljev brat) – Svebor Zgurić
Vezir Đžafer (Anđeo, 3.entitet) – Balint Raucher

Mlada princeza (Šeprtljavost) – Laura Orlić
Mladi princ (Dječak koji je ukrao džemić) – Owen Lane

Sultan Indije (Tandara) – Daniele Romeo
Princ Husein (Agresija; Najstariji brat) – Cristina Lukanec / Irina Kӧteles
Princ Ali (Slabost; Srednji brat) – Sabina Voinea Vukman / Marta Voinea Čavrak
Princ Ahmed (Poštovanje; Najmlađi brat) – Anca Zgurić
Princeza Nouronnihar (Nježnost) – Joseph Cane   


G. Bizet
CARMEN

Koreograf    Ronald Savković
Dramaturg    Srđan Sandić
Scenograf    Dalibor Laginja
Kostimograf    Aleksandar Nošpal
Dizajn svjetla    Dalibor Fugošić
Video projekcije    Filip Koludrović
Asistentica scenografa     Aleksandra Ana Buković

   
Carmen – Tamara Szilagyi / Marta Kanazir
Madame – Cristina Lukanec / Irina Köteles
Makro – Andrei Köteles / Svebor Zgurić
Don José (Konobar) – Balint Rauscher / Joseph Cane / Owen Lane
Escamillo (Mafijaš) – Daniele Romeo / Balazs Baranyai

Mérimée – Jurica Marčec

Burleska - djevojke: Anca Zgurić, Paula Rus, Sabina Voinea Vukman, Marta Voinea Čavrak,  Tena Ferić Dokmanović, Tanja Tišma, Deana Marčić, Svetlana Andrejčuk

Burleska - dečki: Joseph Cane, Svebor Zgurić,
Balint Raucher, Dimitrij Andrejčuk, Vitalij Klok

Hula hop performer    Marko Kalc
Plesač    Roman Vrančić

Posebna zahvala Stjepanu Bukoviću.
 
Inspicijentica    Antonija  Družeta

Premijera: 10. travnja 2015.
 
Druga baletna premijera u sezoni također je – dvostruka, ali po svojim naslovima i izrazito teatralna odnosno dramatična.
Mérimée i Puškin dali su libretističke poticaje, a Bizet je svojim glazbenim majstorstvom pretvorio Carmen u jednu od najpopularnijih opera. Jednočinski balet Carmen ruskog skladatelja Rodiona Ščedrina nastao je 1967. Premda je Ščedrinova verzija Carmen, skladana za gudački orkestar i udaraljke, uvrijedila brojne “čistunce”, branitelja je pronašla ni više ni manje nego u Šostakoviču, koji je u njoj čuo blistavo slavlje plesa.
Rodion Ščedrin prominentna je figura u sovjetskoj i post-sovjetskoj glazbi, a najpoznatiji je upravo po svojim baletima, od kojih je mnoge napisao za suprugu Maju Pliseckaju, jednu od najvećih balerina dvadesetog stoljeća. Njegova smjelo prerađena orkestracija, inteligentne alteracije ritmičkih detalja, raznolikost uloga i karakternih plesova doprinijeli su provokativnom plesnom insceniranju Bizetove opere, koju će naš baletni ansambl izvesti sa znatnim koreografskim, estetskim i ritmičkim pomacima prema suvremenosti.
Simfonijska suita Šeherezada Nikolaja Rimskog-Korsakova zasigurno je njegovo najpoznatije djelo, inspirirano legendom o perzijskoj kraljici i pripovjedačica priča iz knjige Tisuću i jedna noć. Ovaj narativni balet praizveden je 1910. u Parizu za Ballet Russe u koreografiji Michaela Fokina.
Zajedno sa Ščedrin-Bizetovom Carmen, Šeherezada će predstavit riječi balet u novom svjetlu. Koreografije Ronalda Savkovića i Lea Mujića najavljuju večer uzavrelih strasti!