DRUŠTVO POKROVITELJA RIJEČKOG HNK-a SPONZORIRA „SEVILJCA“ |
Društvo pokrovitelja riječkoga HNK Ivana pl. Zajca obilježit će svoj Dan premijerom Rossinijeva „Seviljskog brijača“ u režiji Ozrena Prohića i pod dirigentskom palicom Nade Matošević 9. svibnja 2008. godine. Društvo pokrovitelja riječkog Kazališta u dvije godine postojanja doniralo je riječkome teatru 120 tisuća kuna, a za predstavu „Seviljski brijač „ izdvojili su 50 tisuća kuna. Rečeno je to, među ostalim, na konferenciji za novinare održanoj u HNK Ivana pl. Zajca na kojoj je predstavljen i novi čelni čovjek Društva Vladimir Rončević, izabran na skupštini Društva 10. travnja ove godine. „ I dalje ćemo raditi na jačanju suradnje s riječkim Kazalištem te lobirati u korist Kazališta vodeći brigu da se ne preklapamo s marketingom te kulturne institucije. Cilj nam je i afirmacija rada Društva u medijima kao i povećanje broja članova“, rekao je novi predsjednik Vladimir Rončević. |
„ Iako Kazalište dobiva redovna sredstva od Grada Rijeke, Ministarstva kulture i Županije primorsko-goranske, svaka podrška i donacija dobrodošla je. Posebice stoga što će Kazalište realizirati vrlo ambiciozan i bogat program te se može pohvaliti s 15 ovosezonskih premijernih naslova te dva što će biti izvedena na Riječkim ljetnim noćima“, kazala je intendantica riječkog Kazališta Nada Matošević.
Dosadašnja predsjednica Društva a sadašnja potpredsjednica Vesna Lukanović istaknula je kako je velika želja Društva da jednoga dana preraste u kazališnu zakladu. Uz to, rekla je kako se broj članova s početnih 30 popeo na 39, te kako je od toga 16 pravnih osoba a ostale su fizičke. |
|
|
|
OVACIJE NA VRHUNCU SEZONE POSVEĆENE SHAKESPEAREU |
Dugotrajni pljesak te glasne ovacije zbog kojih se glumački ansambl opetovano vraćao pred oduševljeno, do zadnjeg mjesta popunjeno gledalište, na najbolji su način označili i popratili vrhunac sezone posvećene Shakespeareu. Riječ je naravno o premijernoj izvedbi komedije „Ukroćena goropadnica“ u režiji Vita Taufera, koji je svojim povratkom i ovom predstavom, nakon više godine, nastavio niz svojih uspješnica na riječkoj sceni.
Kako u „Vjesniku“ piše Helena Braut, u kritici s naslovom „Čarolija teatralnosti“ i podnaslovom „Predstava precizna i čista redateljskog rukopisa“:
„»Ukroćena goropadnica« u viđenju slovenskoga redatelja Vite Taufera, uobličena je u zavidno sofisticirani scenski projekt što poštuje prilično visoke standarde...Taufer pronalazi način kako biti odnjegovano artificijelan, a istovremeno uvući i zainteresirati gledatelje u bit te intrigantne komedije.“ Pišući o glumačkim ostvarenjima, Braut naglašava: “Veliki glumački ansambl zablistao je njegujući zajedničku interpretativnu misao, udružujući svoje pojedinačne karakterne stilove u razigrano obilje zajedničkog nazivnika.“ |
I Kim Cuculić u „Novom listu“ navodi da su „glavni aduti sjajne glumačke kreacije u čemu dio zasluge zasigurno ima i sam redatelj.“
„ Vito Taufer i dramaturginja Magdalena Lupi kao da vraćaju Shakespearea njegovu izvoru. Naime, „Ukroćena goropadnica“ zamišljena je kao farsična komedija za elizabetansku publiku. Sam kraj predstave, u kojem Krsta Lisac ustvrđuje da je sve izgleda bio samo njegov san, dodatno proširuje prostor fikcije i navodi na zaključak da u Tauferovoj predstavi i nije potrebno tražiti neka dublja – ideološka, politička ili rodna značenja. Njegovu „Ukroćenu goropadnicu“ uputnije je gledati kao zanimljivu i duhovito ispričanu priču, a prije svega kao predstavu glumačkog majstorstva i namjerno izražene teatralnosti“, piše Kim Cuculić u kritici naslovljenoj „Predstava glumačkog majstorstva“. |
|
|
„UKROĆENA GOROPADNICA“ - VRHUNAC SEZONE POSVEĆENE SHAKESPEAREU! |
Vrhunac dramske sezone „Shakespeare, naš suvremenik“ riječkoga HNK Ivana pl. Zajca dogodit će se 18. travnja 2008. godine premijernom izvedbom Shakespearove komedije „Ukroćena goropadnica“. Bit će to prvi put da se ovaj naslov postavlja na riječku pozornicu, na kojoj su Sheakespearova djela inače nerijetko igrana. Režiju potpisuje vrhunski slovenski redatelj Vito Taufer, koji je u riječkom kazalištu već ostavio snažan trag. Naime, režirao je neke od antologijskih riječkih predstava („Revizor“, „Kraljevo“, „Kralj Lear“) koje su obilježile i prema kojima je postalo prepoznatljivo riječko kazališno razdoblje potkraj 80-tih i početkom 90-tih godina prošlog stoljeća.
Prema riječima redatelja, Ukroćenoj će goropadnici pristupiti iz današnjega vremena jer „ne bih joj ni mogao pristupiti drugačije nego iz vremena u kojem živim“. „Ova komedija otvara pitanje žene u društvu te njene emancipacije i pobune. Pobuna žene u dramatici ima konstantno mjesto, od antike nadalje.U predstavu ću, naravno, utkati i dosta svojih osobnih propitivanja vezanih uz žene“, najavljuje Vito Taufer. |
Mnogi se teoretičari slažu kako u „Ukroćenoj goropadnici“ vidimo pravog Shakespearea, velikog i neusporedivog poznavatelja ljudske duše. Brza je to komedija, puna živosti, buke i temperamenta, a takva će biti i riječka izvedba tvrdi redatelj. Komad istražuje zapletenost muško-ženskih odnosa kroz preuveličani i do apsurda iskarikirani pravi ljubavni rat, a zatim i neočekivanu romancu. Prema riječima Vite Taufera Ukroćenoj će goropadnici pristupiti iz vizure današnjega vremena. „Ona otvara pitanje žene u društvu i njene emancipacije, te njezine pobune. Ove teme aktualne su najmanje pet stoljeća i o tome se stalno raspravlja. Pobuna žene u dramatici ima konstantno mjesto, od antike nadalje.“
Ulogu goropadne Katarine „ divlje mačke“ igrat će mlada izvrsna glumica, nova zvijezda riječkog glumišta Tanja Smoje, a gorpadnicu će krotiti Alen Liverić. U ulozi proračunate sestre Binace pojavit će se Anastazija Balaž Lečić, a u predstavi glumi velik dio ansambla Hrvatske drame. Prvi put na riječkoj sceni predstavit će se mladi glumac Jasmin Mekić.
Dramaturginja je Magdalena Lupi, scenografiju potpisuje Dalibor Laginja, kostimografiju Sandra Dekanić a glazbu sklada Tamara Obrovac.
Suradnik za scenski pokret je Žak Valenta, a oblikovatelj svjetla Aleksandar Mondecar. |
|
|
FESTIVAL RIJEČKE LJETNE NOĆI - JUBILARNO, PETI PUT |
Festival Riječke ljetne noći stigle su do svoga prvoga, maloga, a istodobno velikoga i značajnoga jubileja – petog izdanja. Festival će početi 27. lipnja, a trajat će do 25. srpnja 2008. godine. Kako je najavljeno na prvoj konferenciji za novinare, ovogodišnji program otvara prostore novim predstavama ali čuva i one najbolje iz dosadašnjih izdanja a tu si i mnpogobrojna inozemna gostovanja kao i koprodukcije. Konkretnije, svečano otvorenje će biti rezervirano za atraktivni performance na zemlji i zraku grupe Trans Express iz Francuske. Prvi put će u Hrvatskoj Puccinijeva Tosca biti igrana na tri riječke kulturno povijesne lokacije ( Kapucinska crkva Gospe Lurdske, Guvernerova palača i Trsatska gradina) u trima vremenskim terminima. Bit će to uistinu, prema riječima intendantice riječkoga HNK Nade Matošević, pravi operni spektakl za ljubitelje opere u izvedbi riječkoga HNK. Uz to, legendarni Laibach održat će u Tvornici Torpedo glazbeno –scenski spektakl a svakako valja istaknuti i premijeru Strindbergove „Gospođice Julije“ u režiji Damira Zlatara Freya koja će se igrati u dosad nekorištenom prostoru Tvornice Torpedo a bit će rezultat koprodukcije Sarajevskoga Međunarodnoga kazališnoga festivala MESS i riječkoga Kazališta.
|
To je samo mali dio bogatog programa koji će još jednom Rijeku u ljetnim mjesecima učiniti atraktivnim gradom, kako njezinim stanovnicima tako i turistima. O važnosti toga Festivala govorio je i riječki gradonačelnik Vojko Obersnel, ističući kako je taj Festival u mnogočemu promijenio kulturnu sliku Rijeke te je postao tijekom protekle četiri godine postao respektabilan Festival koji nimalo ne zaostaje za dugovječnijim festivalima, štoviše u nekim je elementima i ispred njih. Otkrivanje novih lokacija u Gradu za kazališnu igru pozicionira Rijeku kao grad zanimljivih događaja i zanimljivu turističku urbanu destinaciju što se uklapa u smjernice razvoja Grada, zaključio je gradonačelnik.
Direktor Turističke zajednice Grada Rijeke Petar Škarpa istaknuo je kako Festival Riječke ljetne noći uvelike pomaže u promociji grada Rijeke kao nove turističke urbane destinacije bogate kulturnim događajima.
Festival će koštati 2 milijuna kuna od čega će milijun izdvojiti Grad Rijeka, 200 tisuća kuna riječka Turistička zajednica, Ministarstvo kulture 150 tisuća a Primorsko-goranska županija 60 tisuća kuna, rekla je poslovna upraviteljica riječkog Kazališta Ana Lučić dodavši kako će se ostatak pokriti iz vlastitih prihoda i sponzorskih sredstva. |
|
|
„NEDJELJNI RUČAK“ U „BOOK OF PLAYS“ EUROPSKE KAZALIŠNE KONVENCIJE |
„Nedjeljni ručak“ Ivice Prtenjače praizveden u okviru scene Zajc off, u režiji Tomislava Pavkovića, 27. studenoga 2007., ušao je u „Book of Plays 2008“, kao jedan od tri najbolja hrvatska dramska teksta praizvedena posljednje dvije godine. Riječ je o velikom projektu ETC-a (European Theatre Convention / Europske kazališne konvencije, www.etc-cte.org), u okviru kojega sve zemlje članice oformljuju strukovni odbor koji pak izabire po 3 najbolja teksta u svojoj zemlji.
Hrvatski odbor ove su godine sačinjavali Dubravka Lampalov, kazališna kritičarka, Olja Lozica, dramaturginja i Elvis Bošnjak, glumac i dramski pisac, a uz Prtenjačin „Nedjeljni ručak“ za „Book of Plays“ su izabrali i „Krijesnice“ Tene Štivičić te tekst Ivane Sajko „Arhetip: Medeja/Žena bomba/Europa“. Oba su teksta praizvedena u Zagrebačkom kazalištu mladih. Knjiga će biti tiskana u svibnju ove godine.
Inače, „Nedjeljni ručak“ Ivice Prtenjače već je objavljen u okviru „Kazališne knjižnice“ čiji su izdavači HNK Ivana pl. Zajca, Društvo hrvatskih književnika- ogranak Rijeka i Izdavačka kuća Verba. |
|
|
|
USKORO VELIKI POVRATAK „SEVILJCA“ NA RIJEČKU SCENU |
Nova premijerna izvedba najpopularnije komične opere, remek-djela tog žanra, Rossinijevog „Il Barbiere di Siviglia“ / „Seviljskog brijača“, u riječkom HNK Ivana pl. Zajca dogodit će se 9. svibnja 2008. godine u 19,30 sati pod ravnanjem maestre Nade Matošević a u režiji Ozrena Prohića. Pokrovitelj predstave je Primorsko-goranska županija, a premijernom će izvedbom Društvo pokrovitelja HNK Ivana pl. Zajca ujedno obilježiti svoj dan.
Prema riječima redatelja Ozrena Prohića i ovu će operu suvremeno inscenirati. Pa će tako Prohićeva Rosina biti zatvorena u Barbie kućici, a Figara vidi kao svojevrsnog lokalnog dilera. „To su stereotipna lica iz holivudskih filmova 50-tih godina, što u kombinaciji s klasičnim djelom jamči razigranu, duhovitu, veselu, otkvačenu izvedbu u pravom smislu te riječi“, tvrdi redatelj.
U ulozi Figara gledat ćemo Roberta Kolara/Ljubomira Puškarića a njegovu Rosinu će pjevati Sarah Castle/ Helena Lucić. Grofa Almavivu utjelovit će Sergej Kiselev/Zrinko Sočo, a Bartola Bojan Šober. U predstavi će sudjelovati zbor i orkestar Opere i ansambl Baleta riječkog HNK Ivana pl. Zajca.
Scenograf je Dalibor Laginja, kostimografiju potpisuje Amela Vilić a koreografiju i scenski pokret Staša Zurovac. |
Seviljski brijač Gioacchina Rossinija opera je kojoj su se divili i Beethoven i Berlioz i Schumann, te je jedna od prvih koja se prikazivala u New Yorku. Opera je to s kojom je Rossini stekao svjetsku slavu a zanimljivo je kako ju je napisao u rekordnom roku, svega u 13 dana. Prema libretu Cesarea Sterbinija. Djelo je praizvedbu doživjelo 20. veljače 1816. godine u rimskom Teatru Argentina. Riječani su je pak gledali 30 godina nakon praizvedbe u izvedbi „Compagnia dramatica Pirenti e Solmi“ u Teatru Civico.
Na pozornici riječkog Kazališta Seviljski brijač doživio je premijeru 20. prosinca 1947. pod dirigentskom palicom Borisa Papandopula a u režiji Riccarda Moresca. Nakon toga, Rosinijev je Seviljac doživio monogobrojne izvedbe i nova uproizorenja u Rijeci stekavši tako brojne poklonike. |
|
|
|
Večer bečke klasike za mlade u Teatru Fenice |
Koncert za mlade naslovljen "Večer bečke klasike“ održat će se dva dana, u utorak i srijedu, 14. i 15. travnja 2008. u Teatru Fenice. Uz orkestar riječke Opere HNK Ivana pl. Zajca kojim će ravnati Igor Vlajnić predstavit će se solističkim nastupom mladi riječki pijanist Stipe Bilić,učenik drugog razreda riječke Srednje glazbene škole Ivana Matetića Ronjgova, dobitnik mnogobrojnih državnih i međunarodnih priznanja i nagrada.
Na programu su popularna djela glasovitog trolista velikana glazbene bečke klasike: Josepha Haydna, Wolfganga Amadeusa Mozarta i Ludwiga van Beethovena.
Stipe Bilić predstavit će se Haydnovim Koncertom za klavir i orkestar u D-duru, uz koji koncertni program čine i Beethovenova uvertira operi „Egmont“ i Mozartova Simfonija u g-molu br. 25 („mala“). |
Stipe Bilić, među ostalim svojim zapaženim nastupima, na međunarodnom natjecanju za mlade pijaniste (EPTA), održanom u Osijeku dobiva posebnu pohvalu Ocjenjivačkog suda. Na 45. Državnom natjecanju učenika i studenata glazbe i plesa održanom u travnju 2007.g. u Dubrovniku, osvaja prvu nagradu, a iste godine na međunarodnom natjecanju mladih glazbenika do 19 godina «Lions grand prix» održanom u Rijeci, osvaja drugu nagradu.Veliki uspjeh ostvaruje ove godine na međunarodnom natjecanju «Mladi virtuozi – etide i skale», održanom 23.veljače u Zagrebu, gdje u konkurenciji do 18 godina, osvaja drugu nagradu i posebnu nagradu za najbolju izvedbu virtuozne skladbe.
Stipe Bilić ubraja se u one malobrojne ranootkrivene talente koji su u najranijoj dobi pokazali svoj izuzetni muzikalitet. Već sada iza sebe ima niz javnih nastupa. Najznačajnije javne nastupe imao je 2006.g. u Varaždinu sa «Zagrebačkim solistima» izvodeći III. stavak Koncerta za klavir i orkestar op 414 u A-duru W.A.Mozarta. Koncert je snimljen i prikazan na HRT. U Pomorskom i povijesnom muzeju hrvatskog primorja u Rijeci, 2007.godine, održava svoj prvi samostalni recital. Kao jedan od četvorice najuspješnijih učenika klavira u Hrvatskoj u 2007. pozvan je u siječnju 2008. da nastupi na osiječkome tradicionalnome Memorijalu „Darko Lukić“, nastup je snimljen i reproduciran na Hrvatskom radiju.
Igor Vlajnić rođen je 1984. u Osijeku. S 18 godina stječe stručni naziv glazbenik – teoretski smjer. Na Visokoj školi za glazbenu umjetnost „Ino Mirković“, kao iznimno nadareni student, upisuje studij na Odsjeku za kompoziciju i dirigiranje prije završenog srednjoškolskog obrazovanja. Studij dirigiranja u klasi L. Nikolajeva i M. Homena završava za manje od 3 godine, stekavši stručni naziv diplomirani akademski muzičar dirigent – profesor dirigiranja.
Još u vrijeme studija aktivno se bavi dirigiranjem u amaterskim zborovima i vokalnim ansamblima te radom s mješovitim zborom i komornim orkestrom Visoke škole. Također počinje suradnju i s Narodnim pozorištem u Sarajevu, a potom i s HNK u Rijeci. Temeljem video zapisa svog diplomskog koncerta, osvaja stipendiju dirigenta svjetskog ugleda mo. Kurta Masura i sudjeluje u radu njegovog seminara u Wroclawu (Poljska) 2004. Godine 2007. surađivao je i s mo. Claudiom Abbadom.Godine 2005. započinje suradnju s organizacijom UNESCO u Parizu i nastupa kao gost dirigent na koncertu povodom svečane obljetnice 60 godina te organizacije dirigirajući orkestrom tradicionalnih instrumenata cijelog svijeta za što dobiva zapažena priznanja i međunarodni ugled. Suradnja s UNESCO nastavlja se i dalje u okviru asocijacije „Melodija kao dijalog među narodima“.
Od 2005. radi kao dirigent i zborovođa Hrvatskog narodnog kazališta Ivana pl. Zajca u Rijeci gdje radi na svim projektima Kazališta. Iste godine ostvaruje i operni debut u Parizu operom „Čarobna frula“ nastupajući s najpoznatijim opernim zvijezdama (Sumi Yo, Tamasz Bator). Osim sa zborom i orkestrom iz Rijeke nastupa i s orkestrom UNESCO-a, orkestrom Federativne Republike Nigerije, Kubanskom nacionalnom filharmonijom. U prosincu 2007. nastupio je s orkestrom St. Luke u Avery Fisher Hall-u Lincoln Centra u New Yorku (SAD) s operom G.Rossinija: „Litaliana in Algeri“. Primio je Medalju UNESCO-a za izniman doprinos u promicanju mira, tolerancije i dijaloga među narodima. |
|
|
|
SVJETSKI DAN PLESA UZ "ROMEA I JULIJU" |
Riječko Hrvatsko narodno kazalište Ivana pl. Zajca i ove će se godine pridružiti obilježavanju Svjetskog dana plesa koje se u kazalištima diljem svijeta obilježava čitanjem međunarodne poruke. Tako će se prije početka baletne predstave „Romeo i Julija“ redatelja i koreografa Staše Zurovca, u utorak, 29. travnja 2008. u 19,30 sati čitati poruke, hrvatska i međunarodna. Ovogodišnju će međunarodnu poruku čija je je autorica Gladys Faith Agulhaus te hrvatsku poruku učenika zagrebačkog IV A srednje Škole suvremenog plesa Ane Maletić za tu prigodu čitati riječki glumački prvaci Hrvatske drame Andreja Blagojević i Anastazija Balaž Lečić.
Orkestrom Opere riječkoga Kazališta na Svjetski dan plesa ravnat će Nada Matošević a ulogu Julije tumačit će Cristina Lukanec a Romea će plesati Andrei Köteles.
Naglasimo, kako je balet „Romeo i Julija“ na repertoaru i dan nakon Svjetskog dana plesa, 30. travnja 2008. godine u 19, 30 sati.
U nastavku donosimo u potpunosti međunarodnu i hrvatsku poruku u povodu Svjetskog dana plesa. |
HRVATSKA PORUKA
Svjesno ili ne, sve i svatko pleše. Mala indijanska djevojčica u svom prvom pozivu kiše, kraljevski pingvin na južnom polu, ptica u letu, listić na vjetru, sjena na prozoru, titraj vatre ili plesač na sceni. Sve nam to poručuje koliko je ples beskrajno područje – samo ga treba primijetiti! Tada on postaje način života i daje svemu neki unutarnji ritam! Zato, dragi naši, uhvatite ritam, pozdravite sunce, laka točka gore, centar na mjesto i natrag u dvoranu!
Autor: Učenici IV A srednje škole Škole suvremenog plesa Ane Maletić
MEĐUNARODNA PORUKA
Autor: Gladys Faith Agulhas
Duh plesa nema boje, nema određeni oblik ili veličinu
On obuhvaća moć ujedinjenja, snage,
I ljepote koji se nalaze u nama.
Svaka rasplesana duša, mlada, stara, osoba koja živi s nekim nedostatkom
Stvara i preobražava ideje u pokretnu umjetnost koja mijenja život.
Ples je zrcalo koje odražava nemoguće koje je učinjeno mogućim.
Svi ga mogu dotaknuti, čuti, osjetiti i doživjeti.
Zvukovi iz naših srca i duše naš su ritam,
Svaki naš pokret otkriva povijest svijeta
To je element u kojem ljudski duh može obuhvatiti krajnju
Slobodu.
Uvijek kada nam se dotaknu ruke, dogodi se nešto lijepo,
Ono čega se duša sjeća, tijelo oslikava pokretom.
Ples je stoga ljekovita snaga dostupna svima,
Vi ste moje oči, a ja sam vaša stopala.
Slavite međunarodni dan plesa,
Svoju strast za plesom upotrijebite da jedni druge izliječite,
Ujedinite vašu plesnu zajednicu,
I što je najvažnije, budite Najbolji što možete biti Sami po Sebi,
Svi se možemo ujediniti kroz snagu i duh plesa.
Prevela s engleskog: Jasenka Zajec
Gladys Faith Agulhas
potječe iz Južnoafričke Republike, bavi se plesom, poučavanjem plesa i koreografijom. Nastupa, drži predavanja i vodi integrirane radionice u Švicarskoj, Nizozemskoj i Švedskoj.
Pohađala je škole za poučavanje plesa u Londonu i u Švicarskoj kod Adama Benjamina.
Nominirana je i dobitnica brojnih nagrada za koreografiju i ples, kao primjerice prve nagrade Odsjeka za umjetnost i kulturu Mosadi wa konokono za 2007. godinu i nagrade Dana žena Eldorado parka za promicanje umjetnosti. Sudjelovala je u programima razmjene između skandinavskih zemalja i Južne Afrike.
Osnovala je Agulhas Theatre Works i suosnivačica je Zaklade Kliptwon Arts.
Ponosna je članica europskog ogranka Svjetskog plesnog saveza (World Dance Alliance Europe), a od 2004. do 2007. bila je članica WOVA-e (Womens Voice Arts Africa = Ženskog umjetničkog
pokreta za Afriku). |
|
|
„UKROĆENA GOROPADNICA“ - PREMIJERNO 18. TRAVNJA 2008. |
„Shakespeareova komedija „Ukroćena goropadnica“ bila je provokativna i u vrijeme kada je nastala ( oko 1595. godine) kao što je to i danas. Predstava je to koja se temelji na igri u igri, priči u priči te komediji u komediji“. Rekao je to, među ostalim, redatelj te komediji Vito Taufer na konferenciji za novinare. Na pitanje kako ukrotiti goropadnu ženu vrhunski slovenski redatelj je odgovorio:“ nitko ne zna odgovor do danas!“ Uz to Vito Taufer naglasio je kako nisu bitno intervenirali u originalni tekst , nego da je priča uzeta onakva kakva je ali da ima smisla u današnje vrijeme. „Zanimljivo je kako je komedija napisana kada je na vlasti bila Elizabeta I, najgoropadnija od svih vladarica“.
Uloga Katarine, ukroćene gropadnice povjerena je novoj zvijezdi riječkoga glumišta Tanji Smoje koja je presretna što ima mogućnost raditi s Vitom Tauferom što joj je i bio dugogodišnji san. U ulozi njezina krotitelja pojavit će se Alen Liverić koji kaže kako na pitanje kroćenja žena postoji jednostavan odgovor:„muškarci su zapravo ti koji su ukroćeni iako misle da oni krote žene.“
I ostali članovi autorske i glumačke ekipe prvenstveno su isticali kako im je veliko zadovoljstvo raditi zajedno u projektu na čijem je čelu Vito Taufer kojega riječka publika dobro pamti prema kultnim predstavama koje je ostvario u riječkom HNK-u, a riječ je o Revoizoru, Kraljevu i Kralju Learu. |
Premijera će biti 18. travnja ove godine u 19,30 sati u riječkome HNK Ivana pl. Zajca, a generalni pokrovitelj te predstave koja predstavlja vrhunca ove kazališne sezone posvećene Shakespeareu „ Shakespeare- naš suvremenik“ je T- Hrvatski telekom čiji je predstavnik , izvršni direktor regije Boris Batelić na pressici izrazio zadovoljstvo što se suradnja između institucija nastavlja. Također je najavio kako će se izvedba predstave dan prije premijere darivati građanima. To znači da svi posjetitelji mogu doći na Kazališnu blagajnu 16. i 17. travnja te podići besplatno ulaznicu do pounjenosti Kazališta. |
|
|
|