Djevojčak u vještičjem vrtlogu |
|
ZAJC I MALIK: MLADI ZA MLADE
Helena Petković (po motivima priča Roalda Dahla) DJEVOJČAK U VJEŠTIČJEM VRTLOGU suvremena bajka
Redateljica: Helena Petković Scenograf: Marko Burić, diplomant Akademije primijenjenih umjetnosti u Rijeci Kostimografkinja: Matea Pasarić Skladatelji i oblikovatelji zvuka: Josip Maršić i Zoran Medved Dramska pedagoginja i asistentica redateljice: Denis Kirinčić Oblikovatelj svjetla: Boris Blidar
Polaznici Malika, glumci u predstavi: VANA ALESSIO NINA BATINIĆ ADRIANO BUTORAC ELI DERENČINOVIĆ LUCIA FILIČIĆ MIA GRGIĆ SARA GRGURIĆ IRA KRMPOTIĆ MORANA MLADIĆ LUCIA PEDIĆ ANTONIO ŠANGO TINA TOMAŠEVIĆ VID VIČIĆ TARIK ŽIŽAK / MIA ĆELAP PETAR DUMENČIĆ LARA GRDINIĆ LEON HASANČEVIĆ DOMINIK ILIĆ ANA MARIA MATAJČIĆ BARBARA MATAJČIĆ MARKO MATIĆ KRISTIJAN RAMIĆ NURIA RICKEN LEA RUMORA JELENA SARAJLIĆ SANDRO STANIČIĆ NATALI SVERIĆ
Inspicijentica: Jolanda Pahor
Premijera: 16. 10. 2012. u 19.30 sati
Hrvatski kulturni dom na Sušaku Predstava traje pedeset minuta i nema stanku.
Predstavu sufinancirali: Grad Rijeka, Odjel gradske uprave za kulturu i Ministarstvo kulture Republike Hrvatske. Hvala: Ani Jakšić
Djevojčak u vještičjem vrtlogu nastaje po motivima iz nekoliko kratkih priča Roalda Dahla. Polaznici Kazališne radionice Malik kreirat će kroz improvizacije tekst i situacije, te će se kroz ‘devising’ metodu upoznati s kompletnim procesom stvaranja predstave. Sudionici će tijekom predstave igrati različite uloge te će se na taj način pokušati stimulirati ravnopravnost izvođača na sceni, osjećaj za zajedništvo, partnera i grupnu igru. Budući da se u odabranim pričama radi o djeci s posebnim sposobnostima, već i tekstovi sami podučavaju toleranciji, požrtvovnosti, poštivanju drugog i drugačijeg. Roald Dahl pisac je čija su djela već više puta postavljana na scenu, a neki od njegovih romana te kratkih priča doživjeli su i popularne ekranizacije (Charlie i tvornica čokolade). Tekstovi su izrazito pogodni za kazališno uprizorenje zbog svoje bajkovite atmosfere, u kojima kroz metafore bliske dječjem svijetu Dahl progovara o ozbiljnim problemima konzumerizma, nedostatka mašte, požrtvovnosti i zajedništva. Oniričnost priča čini se kao idealna polazišna točka za stimulaciju kazališne kreativnosti kod sudionika u projektu. |
print  |
|